Rex The Dog släpper Do You Feel What I Feel

rexthedog

2004 kom hans eminenta 12″ FrequencyKompakt och jag var fast. Både titelspåret och B-sidan I Look Into Mid Air blev mina favoriter under det årets klubberi. Rex the Dog är Jake Williams och Rex, en brittisk DJ och remixare och en animerad hund, som gör dansant och energisk electro med bitar av retrosyntar och house. Den 6 maj kommer hans nya singel Do You Feel What I Feel, som släpps på Southern Fried Records. Den kommer även att finnas en vinyl i begränsad upplaga om 300 exemplar, där varje exemplar kommer att föräras med ett handtryckt hundmotiv. Något att se fram emot och idag får ni en aptitretare, samt en återblick!

Rex the Dog – Do You Feel What I Feel [teaser]

Rex the Dog – I Look Into Mid Air

3 svar to “Rex The Dog släpper Do You Feel What I Feel”

  1. Hej jag heter robex lungren jag har sveriges största musik blogg jag intervjuer runt 12 band varige dag jag lägger ner mitt liv i bloggen tror inte det finns någon annan blogg som har så mycket itnervjuer som jag har om du är musik intreserad så rekomenderar jag min blogg. intervjuer mäst band inom metal/punk/rock men även japanska kända band och även lugna band lite blandat över helva värden sprid gärna vidare http://ghgumman.blogg.se/ MVH Robex tack så mycket för att du lästet i alla fal tror du kommer älska min blogg

  2. epic beats! Thanks for sharing.

Kommentera

