Yeah Yeah Yeahs släpper nytt album i april

yeahyeahyeahsmosquito

De gjorde ett av 2009 års bästa album med It´s Blitz! och självklart var det med på min årslista för året. Brooklyns trio Yeah Yeah Yeahs med Karen O:s stämma bakom micken trollband mig och släppte inte taget i första taget. Kanske är det dags för euforin igen, då bandets fjärde studioalbum Mosquito är färdigställt och kommer att släppas den 12 aprilModular. Förutom skivsläpp blir det även en hel del spelningar för bandet och även om inget Sverige är klart än, så räknar jag helt klart med att få se bandet under året!

Yeah Yeah Yeahs – Mosquito (teaser)

Yeah Yeah Yeahs – Mosquito (live @ The Glass House, Pomona, California, January 11, 2013)

4 svar to “Yeah Yeah Yeahs släpper nytt album i april”

  1. Hej. Jag håller på att skriva en text om rock’n’roll, som bland annat ska innehålla ett par intervjuer. Jag skulle gärna vilja ställa dessa intervju-frågor till någon som är musik-intresserad, och undrar om du skulle vilja ställa upp?

    Om du vill ställa upp kan du anntingen maila mig på adressen jag fyllde i, eller skicka en kommentar på min blogg.

    Tack på förhand!
    / Matilda🙂

  2. Hej,
    Jag skulle bli jätte glad om du vill lyssna på min låt🙂

  3. watch this!

Kommentera

