Jag avslutar året med Peaking Lights sköna dub

peakinglights

2012 har bjudit på mängder av musik och jag har samtidigt inte fått hela pusslet att falla min väg, vilket gjort det till ett blandat år när det kommer till skriverierna. Hur som helst tror jag 2013 kommer ge mer för både mig själv och för er läsare, då jag ser ett slut på en hel del administrativt jidder. I väntan på att året ska ta slut, tycker jag det är på tiden att ge er lite av LA duon Peaking Lights, som med albumet Lucifer är ett av ca 250 album som är kvar i min årslista som kommer typ nästa vecka. Året är ju inte slut och en summering får vänta några dagar, då tiden inte räckt. Beautiful Dub känns som en bra avrundning och som är en remix på Lucifers Beautiful Son. Dekadent, psykadelisk drömmande elektronisk chill när det är som bäst. Gott Nytt år!

Peaking Lights – Beautiful Dub

Kommentera

