Idag startar Way Out West och festen i Göteborg

Önskar att jag var rikare och hade mer tid till förfogande. Idag drar Way Out West igång och jag ska kanske besöka en dag, men inte hela festivalen. Jobbar i Stockholm på lördag och missar mängder jag skulle velat se bara av den anledningen, för övrigt har jag ingen biljett till något är en relativt fattig man. Kanske blir det som sagt en dag, men det är lite som att få en pralin av en full kartong med ens favoritchoklad. Vilken väljer jag och vad väljer jag bort? Vill se Thurston Moore, Florence + The Machine, Mark Lanegan Band, De la Soul, Refused, Hot Chip, Mazzy Star och många fler av dagens namn, men gissar att om det blir av, så blir det fredagen med Anna von Hausswolff, The Afghan Whigs, Blur, First Aid Kit, Jean Grea, Feist, I Break Horses och Skriet. Idag tas beslut. Ledsamt är att jag helt klart missar lördagen med Jonathan Richman, Mogwai, Kraftwerk, Korallreven med flera. Ni som är i Göteborg, gå och se eminenta Sandra Mosh  Stay Out West @ M2, då det garanterat kommer att bli fantastiskt med mycket dans och glädje!

4 svar to “Idag startar Way Out West och festen i Göteborg”

  1. Robin Hesselstad Says:

    Tips om nytt alternativt rockband!

    http://spoti.fi/KoskTu

    • Tack, men i dagsläget inte helt min kopp te. Jobba på det, spela mycket live o bli mer alternativa, samt bättra sången o jag kan ändra mig, men som nu håller det inte för mina öron.

  2. Spännande blogg!
    Kolla gärna in min musik @ soundcloud.com/pimtin🙂

    • Hej! Kul du tycker det o kommentera gärna mer! Du gör fin personlig musik som jag är svag för, så långt jag hört iaf, fortsätt med det! Gillar dessutom din röst. Renodla din stil o strama upp det lite, men begränsa inte ditt skapande, var gärna oslipad, lite skitig i ljudbilden och jag tror fler vill höra dig framöver. Ser fram emot live. Tack

Kommentera

