Kraftwerk kommer till Way Out West i sommar

Lagom till att jag ska lägga ner det sista i min väska och dra mot Arlanda för min resa till London och Bloc, så kommer en nyhet av rang. Kraftwerk kommer till sommarens Way Out West i Göteborg och det är en lyckad toppning av festivalen, då Kraftwerk kommer att köra sin hyllade 3D-konsert. En riktigt bra konsert har jag fått höra från säkra källor och snygga 3D-brillor tillhandahålles gratis. Ni som ska dit kommer få det fantastiskt tror jag! Hoppas det inte är på lördagen, då det är tveksamt om jag kan den kvällen. Håller tummarna.

Kraftwerk – Computer Love @ Sónar 2012, São Paulo in 3D

2 svar to “Kraftwerk kommer till Way Out West i sommar”

  1. Ett bra tillskott till en redan bra startuppställning =) / indiemusik.se

Kommentera

