En trött kropp som somnar in i harmoni med jj

Ä r löjligt trött i kroppen och sängen skriker efter mig. Jag avser att gå att lägga mig alldeles strax, men innan det tänkte jag runda av kvällen med något fint. Duon jj från Göteborg var redan 2010 med bland mina årssummeringar med sitt album jj n° 3 och har alltid haft en plats i mitt hjärta. Skön indiepop med drag av klubbmusik, hip-hop och singer and songwriter i lagom takt för själen. Joakim Benons och Elin Kastlanders atmosfäriska musik är som en resa fram genom tiden och känns som en perfekt avrundning på min sega kväll. 15 minuter gratis musik med deras High Summer EP, hittar du HÄRSincerely Yours hemsida! Generöst som få och sommaren är här! Godnatt.

jj – Times (unofficial)

Kommentera

