Rundar av med lite Dans Dakar, Sónar och Bloc

Suget efter klubbmusik är märkbart stort i mitt liv men mitt privata har inte klaffat helt med utgångar och jag har tagit det sunda beslutet att ta det relativt lugnt. Visst var det trist att missa både Carl Cox och SebastiAn, men har sett båda tidigare vid flera tillfällen och grämde mig inte enormt. Med mindre än en vecka till Dans Dakar, mindre än en månad till Sónar och lite mer därtill till Bloc, samt en del klubbar på gång, känner jag mig knappast orolig för fler bra chanser. Det känns i det sammanhanget extra bra att avsluta dagen med lite aptitretare för de tre festivalerna. Jag hoppas det blir besök på samtliga, men framtiden får utvisa hur det blir med den saken. Imorgon sänder jag för övrigt SomaTHS Radio 20-22 och det blir Sónar non stop!

Paul KalbrennerA Live Documentary 2010 (plays @ Dans Dakar 2012)

Sónar 2012La distancia

Amon Tobin ‘ISAM’ Live (plays @ Sónar 2012)

Squarepusher live @ Webster Hall New York march 15, 2012 (plays @ Sónar 2012)

Bloc 2012

Kommentera

