Nu vill jag vara i São Paulo och njuta av Sónar

Med gårdagens start för Sónar São Paulo och ungefär en månad kvar till moderskeppets tillställning i Barcelona, är det svårt att inte börja drömma om festivalen och jag ser fram emot det som bara den. Innan dess ska det fixas intervjuer, bokas möten och dansas varm på Dans Dakar så jag kommer i stämning. Däremot sörjer jag att jag igår missade Brasilien och spelningar med Kraftwerk i 3D och Gui Boratto i sin hemstad. Kan bara ha varit kalas, men får njuta av lite klipp från festivalen istället. Idag är det dag två för Sónar São Paulo och för er som önskar kan ni följa festivalen på YouTube HÄR!

Kommentera

