Långfredagen lunkar fram med Icons Of Andria

Har sedan länge varit ett fan av underbara Familiar Trees och när sångerskan Fabiola Sanchez skickade mig en inbjudan till att lyssna på deras nya projekt, drog jag öronen till mig. Musik, konst och idéer i en relation jag lockas av. Icons Of Andria är ett samarbete mellan Rodney Sellars från The Year Zero och Ken Negrete och just Fabiola Sanchez från Familiar Trees. Musiken är harmonisk och underbart vacker i ett lagom tempo för Långfredagen. Mazzy Star, Slowdive och Bat For Lashes är akter som dyker upp i mina tankar och jag vill bara ha mer. Icons Of Andria arbetar på ett konceptalbum som kommer att ges ut på nätet låt för låt och dagens spår The Universal Way var det första av många fler hoppas jag. Det spåret får ni här nedan och det är bara att ladda hem och börja njuta in påsken! Förresten får ni en påskpresent till att lyssna på om ni klickar HÄR!

Icons Of Andria – The Universal Way

Ett svar to “Långfredagen lunkar fram med Icons Of Andria”

  1. […] för ett tag sen om Icons Of Andria i bloggen och idag har det blivit dags igen. Fabiola Sanchez från Familiar Trees och Rodney Sellars från […]

Kommentera

