Blood Red Shoes släpper skiva och spelar live

Mina favoriter från Brighton släppte idag den glädjande nyheten om ett nytt album och ett antal spelningar i vår. Blood Red Shoes tredje album har fått namnet Time To Voices, rymmer 11 spår och släpps den 26 mars. En skiva som redan nu kan förbeställas. Hur som helst hoppas jag att jag får möjligheten att åter åka till England och se Laura-Mary Carter och Steven Ansell lira järnet ur sin publik, då de även ska spela en del framöver. Den brittiska turnéns biljetter släpps i begränsad upplaga imorgon onsdag 09:00 för de hängivna fansen och när de är slut får man snällt vänta till på fredag, då övriga släpps. Gissar för övrigt att det finns något extra i morgondagens paket, men vet inte riktigt hur jag ska göra. För övrigt är inte dagens post slut där, utan dessutom får ni en trumsmattrande förstasingel Cold att lyssna på nedan. Singeln släpps den 19 mars, digitalt och vinyl 7”.

Blood Red Shoes – Cold

2 svar to “Blood Red Shoes släpper skiva och spelar live”

  1. Hej

    Jag vill tipsa dig om en svensk kille som gör remixer och producerar en del i London.
    Igår kom hans senaste verk upp på you tube inför singelsläppet i februari.
    Jag tycker han är grym!

    Han heter Dynamikk, Kolla gärna in honom och nya remixen här:

    MVH,
    Nathalie

Kommentera

