En av 2011 års snyggaste videos ger försmak

Jag ska inom kort komma upp med en lista på bästa låtar för 2011 och herrn nedan kommer självklart vara med då han gjort en EP där alla låtar gjorde mig glad. Lagom till min födelsedag förra året spottade Tigas emineta label Turbo Recordings ut videon på Youtube och jag kände det som att det var för mig. En snygg video där S.W.O.T. anas rakt igenom – Strenghs, Weakness, Opportunities och Threats. En video som passar dagens gråa snöväder i Stockholm perfekt och känns som en bra start på helgen. Lite av en sammanfattning av mitt egna år och Jori Hulkkonen stärkte sin position att vara ett av de mer pålitliga namnen för elektronisk musik och är återigen med i mina summeringar. Vilka mer kommer att vara med på min fjärde lista för 2011?

Jori Hulkkonen – S.W.O.T.

Kommentera

