God Jul till er alla med ett trevligt klipp

Varit usel på att uppdatera vore mig de senaste två månaderna och låtit bloggen falla lite i träda. Inte helt medvetet val, men ett nödvändigt val då mitt privata liv har varit i totalt kaos och bloggen inte har varit det primära. Därmed inte sagt att den är bortglömd och jag planerar redan för 2012. Kan bli en del förändringarutformning, kanske en liten namnjustering och eventuellt ett litet annat upplägg. Det tar tid att förändra, men efter snart två och ett halvt år kan lite reformer vara nödvändigt att börja få ta form för att infalla senare i vår. Ska även redan i veckan som kommer öka min utgivningstakt och snart börja presentera årslistor. Tills dess önskar jag er alla mina läsare en riktigt God Jul och trevlig helg med en underbar video från 2010 som jag fick av en av mina vänner i veckan.

The Boy Least Likely ToGeorge and Andrew

2 svar to “God Jul till er alla med ett trevligt klipp”

  1. hej vill bara tipsa alla om en supermysig blogg http://www.djungeltrumman.se/magnusekelund

  2. Tja!
    Tänkte bara tipsa om min nya musikvideo, We R Flames

    Länka vidare om du gillar! Maila gärna till decibel@live.se

    God fortsättning, Mvh /
    Amanda Avant

Kommentera

