Ny electrobaserad house från Sthlm med Heyded

Hade idag utlovat Popaganda i posten, men haft ont om tid och vill ju göra det bra. Därför får den posten vänta tills imorgon och likt alla mina bevakningar från sommarens festivaler blivit försenade och något att mysa till under höstens inledande dagar. Istället för att hänga upp mig på den punkten, kastar jag mig in i en kommande klubbakt jag fått i min inbox och som jag gärna ger plats. Heyded är en electrobaserad houseduo från Stockholm som består av killarna Christian Zidarov och Filip Björkman. Deras första riktiga släpp kommer snart och det är redan nu riktigt intressant. Trevligt, groovy och talangfullt. Lyssna igenom deras mixar och bootlegs, som är klart lovande och lockar till mer. Ska bli klart spännande att följa herrarna framöver!

Fun Fun in F.R.A.N.C.E (Heyded bootleg)

When love woz not woz (Heyded bootleg)

Kommentera

