Året avslutas med skönhet jag vill ha mer av

Två år går fort och imorgon torsdag är det 1 september, vilket betyder att bloggen fyller år. Därför avslutar jag kvällen med ett lättsammare inlägg med endast en video med en artist jag gillar, för att imorgon starta det nya året och mata fram en hel del annat kul, för att bli en bra start på det tredje året med Hoffas Musikblogg. Hade funderingar på att lägga ner sidan, men fantastiska artister som brittiska Anna Calvi får en att ändra på sådana tankar och särskilt med låtar som underbara Jezebel som det bara inte går att få nog av! Hennes debutalbum som kom i januari på Domino, kommer förmodligen likt hennes livespelningar att vara med på mina årslistor för 2011. Onsdagen den 12 oktober kommer Anna Calvi till Stockholm och Debaser, hoppas bara jag hinner åka dit efter jobbet! 125 kronor kostar entrén, vilket är löjligt billigt för så bra musik! Hur som helst tack alla läsare som hittat hit och nu kör vi vidare in på tredje året!

Anna CalviJezebel

Kommentera

