Nina Natri har äntligen släppt Lovers United

Blev sugen på att lyssna på Nina Natri och varför då ens vänta med det när jag kan riva av det direkt och dessutom förmedla det till er läsare? På midsommarafton släppte hon sin efterlängtade soloskiva Lovers United och nu är det på tiden att fler får höra henne. Albumet kan beställas via hennes hemsida och kostar då 129 kronor + frakt, vilket är löjligt billigt och något jag ska göra så fort lönen rullar in! Under tiden utnyttjar jag Spotify och det funkar väl det också, men jag saknar lite konvolutet. Hur som helst har hon en mer mogen framtoning än när fantastiska indiebandet Fidget begav sig på 90-talet, men hon har inte tappat konceptet, så jag älskar fortfarande hennes röst och karrisma. Nina Natri är liksom Emmon, som även bidrar på skivan, en person som behövs i det alternativa electro-Sverige och som inte följer mallen. En tjej som vågar ha åsikter och säger det som behövs. Trevligt såklart och välkommen tillbaka! Köp skivan!

Nina NatriDestroyer (live @ Pusterviksbaren)

Nina NatriHard 2 Beat (live @ Pusterviksbaren)

Kommentera

