FKP Scorpio hör hemma i Hultsfreds folkpark

Seg och åter civilisationen efter Hultsfredsfestivalen men fortfarande inte hemma, drar jag igång bloggen med ett kortare inlägg. Ledsen om jag varit dassig med inlägg under festivaldagarna men ni som följer min blogg vet att jag haft en strulig tid i år med min pappas bortgång, min egna nackoperation och mycket annat. Festivallivet sliter, jag har arbetat en del, festat, samt sett mängder av musik. Mycket av det ska ni få mer av framöver, men kände att jag ville göra mina dagar lite annorlunda i år och med facit i hand var det helt rätt och min själ mår klart bättre. Tack alla underbara människor som bidrog till den biten, en del av er har varit ett sant nöje att få dela den glädjen med och herrarna i 2 Many DJ:s får vara med och visa lite av den känslan.

2 Many DJ:s @ Hultsfredsfestivalen 2011 – intro

2 Many DJ:s @ Hultsfredsfestivalen 2011 – MGMT – Kids

Kommentera

