Snart inleds Hultsfreds rejäla fest vid Hulingen

Imorgon onsdag inleds min semester och resan mot mitt första uppdrag för min ledighet inleds. Hultsfredsfestivalen kommer att bli grymt kul och dessutom ska det bli spännande att få se hur tyskarna får det att fungera. Tror helt på tanken att åter komma tillbaka till besökaren och att ge oss en fet line up. Däremot kan jag sakna några riktigt stora namn och kanske en mer alternativt spännande giv, men det är relativt bra som det är och biljetterna är inte alltför dyra i besökarens perspektiv. Gissar att jag bara är en bortskämd jäkel som sett många av namnen förut, samt är nervös inför att åter ställa mig vid Hulingens strand och njuta av bra musik! För er som fortfarande inte har bestämt er, eller inte har råd, finns det fortfarande chansen att åka, då eminenta bokningsbolaget Monstera erbjuder er att tävla om 10 stycken par-biljetter till Hultsfredsfestivalen (inkl camping) och det ni behöver göra är att gå in och gilla Monsteras Facebook-grupp och maila till info@monstera.se varför ni vill besöka Hultsfredsfestivalen 2011. Bokningsbolaget utser de 10 vinnarna imorgon klockan 14.00 och därefter behövs ert personnummer och legitimation vid incheckningen på festivalen för att få ett festivalpass. Klart positivt initiativ av bra bokare och varför ens tveka? För att ge mer positiv anda, ger festivalen i år Rädda Barnens katastrofhjälp riktad till barnen i Öst Afrika, Elfenbenskusten och Haiti sitt stöd och hoppas på oss journalister, men jag tycker alla besökare borde göra det! Ses vi med ett gott samvete på 2 Many DJ:s?

2 Many DJ:s @ Pukkelpop 2010 (part 4)

Kommentera

