En torsdag som rundas av med elektroniskt

Har ju lovat Sónar ett par dagar nu, men inte lyckats uppnå det målet. Har förvisso materialet med till Halmstad där jag befinner mig nu, men har haft fullt upp med en begravning och att jobba loss i ett välfyllt garage. Däremot är det på gång och det kommer, var så säker. I väntan på det tycker jag att tre bra artister från festivalen kan få smaka på utrymmet med varsin videos. Att de dessutom passar in bra i min stämningsvärld gör inte saken sämre och jag inser att det var ett tag sedan jag såg Trainspotting. Även om Karl Hyde och Rick Smith inte var världsbäst var det pampigt att se britterna igen i en massiv lokal, så imorgon försöker jag igen med planen.

Global Communication14:31

Four TetShe Moves She

UnderworldBorn Slippy (Nuxx)

Kommentera

