Snart dags för Natten och Håll käften och dansa!

Ibland dyker det upp intressanta prylar i min inbox och inte helt sällan hamnar det senare något om det i bloggen. På grund av nackens smärtor ligger jag oerhört efter med mina poster, men ingen är bortglömd även om det kan verka så. Får ta den tid det tar och jag hoppas såväl ni läsare och intressenter har överseende med det. Publicerar gör jag om jag tilltalas av det som kommer in och hör av mig gör jag till alla. För ungefär en vecka sen dök det iaf upp ett mail för en ny klubb på Spybar som rippat namnet rakt av från mina brittiska favoriter Shut Up And Dance! och jag kunde inte annat än bli nyfiken. Håll käften och dansa! är namnet på klubben och premiär är satt till torsdagen den 17 februari och det utlovas en härlig blandning från bland annat dubstep, house, kudoro, hiphop, brasilianskt och en del afro, så tempot lär bli högt med mycket dans och glädje. Klubben serveras av Natten, ett sällskap av DJ´s, dansare, artister, bloggare, fashionistas och fotografer, som med musiken och natten blir till ett. Jag gillar ju kreativitet och galenskap, så jag hoppas min nacke är enig om att jag bör kika förbi en stund. Ruskigt nyfiken och tror det kan bli en fantastisk tillställning, så jag håller tummarna. Natten – Håll käften och dansa!, torsdagen den 17 februari, på Spybar 00-05 och det kostar 120 kronor. Följ med tjejerna, du lär inte ångra dig!

NattenHåll käften och dansa!

Kommentera

