På tisdag får Göta Källare besök av Kelis

tisdag den 12 oktober skulle Kelis från New York uppträtt på Berns men av någon anledning är de planerna ändrade. Spelningen blir av men den är flyttad till Göta Källare istället. Det är enda Sverigespelningen, så passa på om du vill se R&B-stjärnan. Hon släppte tidigare i år sitt femte album Flesh Tone som är mer house än R&B vilket fick väldigt blandade reaktioner. David Guetta-produktion som i mina ögon är lite slätstruket och frågan är vad hon gör live för att lyfta det. Hon har turnerat en hel del med Robyn i USA så jag gissar det blir lite samma stuk med blandning av genrer för Kelis del, vilket kan bli väldigt bra. Däremot är 350 kronor klart dyrt och jag undrar om det blir fullt. Själv har jag annat för mig.

Kommentera

