En kväll jag skulle vilja vara i Berlin med BPC

Nu på lördag den 21 augusti skulle jag velat åka ner till Berlin för party men väntan på slantar gjorde att projektet inte kunde genomföras. Tyvärr. För dig som råkar finna dig där nere är det bara att åka till det eminenta skivbolaget BPitch Controls showcase som leker sig genom natten på den enormt coola klubben Berghain. Spelar under natten gör Sven von Thülen, We Love, Joshua Eustis, Thomas Muller, Ellen Allien, Mr. Statik, Cormac, Sascha Funke, Aérea Negrot, Chaim, Kiki, Dance Disorder (aka Baby G) och Zander VT. Det hela börjar 23.00 och pågår tills det är färdigt långt in på nästa dygn. Typ vid lunch skulle jag tro. Det är sällan man får så mycket bra klubbmusik för 12 € så försök att ta dig dit då det lätt är värt det!

4 svar to “En kväll jag skulle vilja vara i Berlin med BPC”

  1. Berlin är alltid härligt, Varit på Magnet någon gång?

  2. Indie Rock/pop klubb, riktigt shysst ställe. LÄTT värt att spendera hela natten där:P

  3. Ok låter fantastiskt! Ska jag komma ihåg!

Kommentera

