Moonbeams singel med Blackfeel Wite ute nu

Ska bli bättre på att kika igenom min inbox för de senaste veckorna då jag vet att jag missat ett par brev och det kommer säkert mer intressant i veckan. Ibland dyker det upp saker jag aldrig hört talas om i min mail. Idag var ett sådant tillfälle och att det var från underbara Kish Communications gjorde inte saken sämre. Gillar att bredda mitt perspektiv och få fler infallsvinklar i min tillvaro och det här var ett sådant tillfälle. De båda ryska herrarna Pavel Khvaleyev och Vitaliy Khvaleyev utgör den elektroniska duon Moonbeam som skapar de skön musik med element av house och techno. Tillsammans med landsbrodern Yevgeniy Gagarin eller Blackfeel Wite presenterar de nu sin nya härliga singel Song For A Girl. Lite 2020 Soundsystem och X-Press2 fast lite mer mellow och med en annorlunda ingång men med en skön vibe. Det hela släpps på Tiëstos label Black Hole Recordings och det ska bli spännande att höra Moguai-remixerna då jag tror låten kommer lyfter en ytterligare nivå och blir en given hit i höst på många golv. Duon Moonbeams album Around The World finns på Spotify.

Moonbeam feat. Blackfeel WiteSong For A Girl

Kommentera

