Regnig kväll ger ett brutalt klubbsug

Blev sugen på att dra ut och klubba till morgontimmarna då regnet öser ner i Stockholm. Märklig känsla det där. Men angenäm. Hur som helst strular fortfarande min dator och jag har därför lite svårigheter att få ett bra flyt här med posterna och håller mig fast vid att presentera lite bra musik via YouTube. På grund av mitt sug och på grund av vädrets makter blev jag inne på musik från England. Drum’n’bass får ofta orättvisst ta emot mycket skit i media och det verkar som om många recensenter redan sågat genren innan de ens har lyssnat på den. Därför tänkte jag ge en liten upplyftande post med tre bra klipp med musik som är riktigt bra. Visst skulle man kunna dela upp mina tre klipp inom andra stilar men jag tar och gör det enkelt och benämner allihop som drum’n’bass. Varför krångla till benämningar på bra musik och räkna med mer trummor och bas framöver.

Goldie – Inner City Life

Alex Reece – Pulp Fiction

Pendulum – Showdown

Ett svar to “Regnig kväll ger ett brutalt klubbsug”

  1. Kolla in Sveriges hetaste community för människor som är aktiva inom musik mode foto film och musik. Stardusts är som ”myspace möter arbetsförmedlingen”. Sök jobb och uppdrag som medlem och marknadsför dig själv!
    http://www.stardusts.se

Kommentera

