The Tiny intar scenen på Nefertiti och Fasching

The Tiny är tillbaka i Sverige och spelar i Göteborg på Nefertiti imorgon torsdagen den 8e april och i Stockholm nästa vecka den 17e april och då på Fasching. Spelningen i Göteborg ska för övrigt även spelas in av P3 Live för er som inte kan gå på någon av spelningarna från det eminenta bandet. Ska bli riktigt kul att få höra underbara Ellekari Larssons röst igen då jag tycker att hon har är en av de absolut vackraste röster jag vet och jag blir glad och tårögd på samma gång när jag hör den. Känslosamt och berörande. Musik för själen. Tre album har det blivit för indieduon och senaste skivsläppet var Gravity & Grace som släpptes förra året. 140 kronor tar Nefertiti och 150 kronor landar det på Fasching. Spelningarna kan bli hur bra som helst, så se om du kan!

2 svar to “The Tiny intar scenen på Nefertiti och Fasching”

  1. oj! tack för världens bästa tips. tror jag älskar låten med en gång.

    • Fantastiskt band! Underbar musik! Och för få känner till bandet! Fortsätt vad du gör förresten, för du gör bra musik. Bara att kämpa på även om inte massorna kanske gillar det, inte än iaf. Tiny gör det de tror på och har en hängiven publik, vilket jag tror är bra mycket roligare än att vara sellout! Kommer med mer bra tips framöver…:)

Kommentera

