Lillördag och St Patrick’s Day

Insåg att jag är ledig imorgon och att jag är hemma och tar det lugnt trots det är både lillördag och St Patrick’s Day. Kanske borde jag gå ut och ta en Guinness på den lokala puben nu när det är Irlands nationaldag. Får se där. Hur som helst gick jag igenom en del musik och insåg att jag är lite klubbsugen och ger därför idag 7 slumpvis utvalda artister som bjuder upp till dans i en eller annan form. Inte nytt men intressant och bra. Spotify-länk på alla utom Romina Cohn.

Metro AreaMiura

Miss Kittin & The HackerThe Beach

Buraka Som Sistema feat. DJ Znobia, M.I.A., Saborosa and Puto PrataSound Of Kudoro

DJ MujavaTownship Funk

PendulumSlam

The Chemical BrothersBelieve

Romina Cohn – The Night

Kommentera

