Lite tankar

Mycket av fokus har i min värld varit på Blood Red Shoes senaste tiden och det med all rätt. Tycker lätt att bandet helt klart förtjänar uppmärksamheten. Därför blir det en post med bandet igen. Däremot inte av anledning för att hylla, även om låten är bra, utan för att jag ibland kan känna mig lite som låtens titel när saker inte går som jag tänkt, reaktionerna blir annorlunda och ändringar sker utan förklaring. Musiken är min psykolog och ger mig energi att vara kvar på den oavlönade skribentens sida och kämpa vidare med ambitionerna att presentera bra läsning. Något som veckan kommer att bjuda på.

Blood Red Shoes – I Wish I Was Someone Better

Kommentera

