Lite tidspress störde min planering

Har haft massor att göra den senaste veckan och därför har bloggen hamnat lite efter. Ledsen för det, men ibland är läget så och det är trots allt bara mitt fritidsskrivande. Under de kommande två veckorna kan det bli sådär med uppdateringar, men ska försöka ge iväg en bra bloggpost så snart jag bara kan. Lite svårt att veta hur möjligheterna blir. Hur som helst bjuder dagens post inte på något större eller längre, men något riktigt bra!

Blood Red Shoes spelar live på onsdag

Nu på onsdag den 25 november spelar en av mina favoriter gratis i London! Riktigt intimt och på ett litet spelställe kommer underbara Brightonbandet Blood Red Shoes att riva av sina låtar i ett rasande tempo och det får bara inte missas om du är i London. Spelstället är lilla Cro Bar i Soho som tar in typ 70 personer, så det lär bli äckligt trångt och svårt att komma in. Hur som helst en spelning helt tillägnad fansen och jag är extremt ledsen över att missa den då jag är på helt annat håll och inte kan komma ifrån. Tyvärr. Så dra dit tidigt om du ska in, åtta börjar det, eller kom senare och lyssna på gatan. Lär bli fantastiskt! Som bandet själva säger Feel the love.

Kommentera

