Hej och välkommen till min sida!

Hoffas musikblogg är en sida där jag betar av nya och gamla synder jag passerat genom musikvärlden. Då jag har varit med i över 10 år inom den alternativa musikjournalistiken, finns det en hel del att bjuda på.

Håller på att försöka karlägga gammalt material. Varje månad har jag för avsikt att återge minst en gammal artikel eller recension. Jag ska försöka hitta mitt tidigare material och återge det kronologiskt, vilket inte blir det enklaste.

Jag kommer även bjuda på minst en ny dito och även se över djungeln av nya skivor och artister. Hur som helst, ha tålamod, för snart kommer det mera.

För övrigt rekommenderar jag er kika in på Soma för mer musik och då även radio. Kolla även mina länkar om ni vill ha mer musikläsning, MP3-sidor och annat bra.

Ha det bra så länge,

/Fredrik

Kommentera

